شرکت های VQS

سرمایه گذاری

خرید تجهیزات اقساطی
خرید تجهیزات اقساطی

سرمایه گذاری مطمئن

سرمایه گذاری از طریق تاسیس کلینیک زیبایی، نیاز به اخذ مجوز، استخدام پزشک، تهیه تجهیزات و اپراتورهای کاملاً متخصص دارد. در این صورت سودآوری تضمینی خواهد بود. وما در مجموعه VQS این کار را از 0 تا 100 برای شما انجام خواهیم داد. با سرمایه گذاری در کلینیک شما میتوانید از هر لاین کلینیک خود چیزی حدود 30 تا 100 میلیون درآمد داشته باشید توجه کنید که از هر لاینی که در کلینیک دارید یا تاسیس میکنید.

جهت دریافت مشاوره و راه اندازی کلینیک با شرکت vqs در تماس باشید. 09107219093

سرمایه گذاری مطمئن با تاسیس کلینیک زیبایی

حتما برایتان پیش آمده که به سرمایه گذاری فکر کنید، اما بهترین روش سرمایه گذاری مطمئن و پرسود کدام است؟ تاسیس کلینیک زیبایی یک روش کم ریسک برای سودآوری در سطح بالا است. حال سوال اینجاست که تاسیس کلینیک زیبایی چطور می تواند سودآور باشد و چه ویژگی هایی دارد که به نسبت روش های دیگر مثل خرید طلا، ملک و … حباب نداشته و ضرر ایجاد نمی کند؟

درآمد میلیارد دلاری در صنعت زیبایی در یک نگاه

پیش از اینکه از روش سرمایه گذاری به واسطه تاسیس کلینیک زیبایی صحبت کنیم، چه خوب است در مورد ادعای خود در راستای بهترین روش سرمایه گذاری یک سری آمارها در اختیار شما قرار دهیم. ظاهر زیبا و قابل قبول در همه دوره ها از مهمترین اهداف در دنیا محسوب می شد. امروزه این هدف گسترده تر از قبل دنبال شده است. با پیشرفت هایی که در تکنولوژی و همینطور محصولات آرایشی دیده می شود، شاهد افتتاح زنجیره ای از کلینیک های زیبایی هستیم که به نوبه خود سودآوری بالایی دارند.

چند دلیل که ثابت می کند، سرمایه گذاری از طریق تاسیس کلینیک زیبایی برای شما سودآور است.

1-    جلوی روند پیری را نمی توان گرفت و این موضوع یعنی کلینیک های زیبایی مشتریان همیشگی خود را دارند.

2-    خدمات کلینیک زیبایی دقیقاً مطابق با نیاز روز پیش میرود بنابراین آنچه که به منظور رفع نیاز روز باشد سودآور است.

3-    این روزها تنها بانوان علاقه‌مند به داشتن زیبایی نیستند و آقایان نیز از متقاضیان این کلینیک ها محسوب می شوند.

4-    بسیاری از خدماتی که در کلینیک زیبایی عرضه می شوند، جنبه درمانی دارند و درمان همیشه بخشی از مسیر زندگی ما را تشکیل می دهد.

5-    سرمایه گذاری با تاسیس کلینیک زیبایی نوعی سرمایه گذاری طولانی مدت و بدون ریسک است. چون وابسته به شرایط ارز، موقعیت سیاسی و … نبوده و کاملاً به سلیقه اشخاص باز می گردد.

صفر تا صد سرمایه گذاری مطمئن از طریق تاسیس کلینیک زیبایی

اولین قدمی که برای تاسیس کلینیک زیبایی باید بردارید، انتخاب لوکیشن یا موقعیت مکانی مناسب است. به هر حال اگر بودجه خوبی دارید، به شما کمک خواهیم کرد تا مکان هایی که پاخور بیشتری دارند را انتخاب کنید. در صورتی که بودجه شما کمتر است می توانید ملکی که دور از خیابان اصلی است را انتخاب کنید. اما به شما کمک می کنیم تا با برندسازی دقیق و تبلیغات اصولی بتوانید به راحتی مشهور شوید و شرایط خوبی فراهم سازید. محیط آرام برای انجام امور زیبایی بسیار مهم است.

اگر قصد شما سرمایه گذاری طولانی مدت در راستای تاسیس کلینیک زیبایی است، می بایست تجهیزات به روز و با کیفیتی خریداری کنید. فرقی نمی کند در زمینه پوست و مو فعالیت می کنید و یا به لیزر می پردازید، برای هر یک از موارد یاد شده نیاز به تهیه بهترین تجهیزات دارید. در یافتن بهترین تجهیزات با قیمت مناسب از فروشندگان معتبر در کنار شما هستیم. با توجه به اعتباری که مجموعه وی کیو اس دارد شرایطی فراهم ساخته ایم تا بتوانید تجهیزات را به صورت اقساطی خریداری کنید. نگران پرداخت اقساط نباشید تا دو ماه اول نیازی به پرداخت اقساط تجهیزات نخواهد بود. شروع پرقدرت سبب می شود تا بتوانید مراجعه کنندگان را تبدیل به مشتریان دائمی نمایید.

سودآوری بدون تبلیغات ممکن نیست!

کسانی که در مسیر سرمایه گذاری قدم برداشته اند، می دانند که هر یک از روش های سرمایه گذاری نیاز به تبلیغات و بازاریابی دارد. این موضوع در راستای تاسیس کلینیک زیبایی نیز صدق می کند. شرایطی در نظر گرفته ایم تا مخاطبان هدف خود را سریعاً شناسایی کنید. در شناسایی مخاطبان هدف، رده سنی، منطقه جغرافیایی، سلیقه، طبقه مالی و اجتماعی و همینطور سطح تحصیلات بسیار مهم خواهند بود. بسیار مهم است تا روش تبلیغات پر بازده در شهر یا منطقه خودتان را بشناسید. یک نوع تبلیغ برای همه شهرها جوابگو نخواهد بود. در صورتی که اقدام به سرمایه گذاری از طریق تاسیس کلینیک زیبایی در کلان شهرها کرده اید نیاز به بیلبوردهای بزرگ و چاپ کاتالوگ برای شناخت بیشتر خواهید داشت. اما اگر کلینیک زیبایی شما در شهرستان قرار گرفته کافی است چند بروشور تبلیغاتی ساده چاپ کنید و مبلغی را به عنوان تخفیف اولیه اعلام نمایید.

کلینیک زیبایی شما باید حداقل یک تمایز با سایر کلینیک ها داشته باشد!

مزیت رقابتی در سرمایه گذاری از طریق تاسیس کلینیک زیبایی بسیار مهم است. در واقع باید مشخص کنید که این کلینیک زیبایی به نسبت سایر کلینیک ها چه مزیتی دارد. مثلاً اگر دستگاه جدیدی خریداری کرده اید که در شهر یا منطقه شما وجود ندارد می بایست در مورد دستگاه مورد نظر تبلیغ کنید. همینطور اگر پزشکانی که انتخاب می شوند روش جدید زیبایی و جوانسازی را دنبال کرده اند، می بایست معرفی شوند. این پروسه سبب می شود تا مشتریان بیشتری کسب کنید و سودآوری شما تضمین شده باشد.

سرمایه گذاری مطمئن و پربازده
سرمایه گذاری مطمئن و پربازده

اثبات کیفیت و سود چند برابری!

حال که تبلیغات محیطی و مجازی در راستای تاسیس کلینیک زیبایی انجام شد و به نوعی گام های اولیه برداشته شد، بسیار مهم است تا ثابت کنید که هر خدماتی در کلینیک زیبایی شما با بهترین کیفیت عرضه می شوند. در مجموعه وی کیو اس در ابتدا سعی شده بهترین پزشکان برای انجام امور زیبایی انتخاب شوند. به این ترتیب شرایط به صورتی است که مراجعه کننده می تواند در ابتدا به راحتی مشاوره های اولیه را پشت سر بگذارد.

از سوی دیگر صفر تا صد اخذ مجوزهای لازم برای تاسیس کلینیک زیبایی را برعهده می گیریم تا نگرانی از این بابت نداشته باشید. دستگاه ها و تجهیزاتی که برای کلینیک زیبایی نیاز است بسیار متنوع هستند و مشاوره های لازم در راستای انتخاب بهترین دستگاه در اختیار شما قرار می گیرد. همینطور پشتیبانی طولانی مدت نیز وجود دارد.

در نهایت اپراتورهایی که در لاین های مختلف زیبایی فعالیت می کنند، همگی دوره دیده هستند و به صورت کاملاً تخصصی می توانند به رشد و کیفیت کلینیک زیبایی شما کمک کنند. بنابراین کسانی که به قصد سرمایه گذاری مطمئن اقدام به تاسیس کلینیک زیبایی توسط شرکت vqs می کنند بدانند که “اگر خشت اول درست گذاشته شود، دیوار شما تا ثریا هم بدون نقص بالا می رود” و می توانید از سرمایه خود بهترین بهره برداری را داشته باشید. وی کیو اس در سراسر کشور بیش از ده ها شعبه دارد. بنابراین میخ اول را محکم کوبیده اید پس نگران نباشید!

سرمایه گذاری مطمئن و پربازده
سرمایه گذاری مطمئن و پربازده

پیام بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *