شرکت های VQS

شرکت تجهیزات زیبایی- پزشکی VQS

شرکت تجهیزات زیبایی- پزشکی VQS این شرکت در زمینه تجهیز و ارسال دستگاه های زیبایی پزشکی از جمله : دستگاه لیزر موهای زائد ، دستگاه‌های فشیال ، دستگاه لاغری ، مواد مصرفی و دیگر دستگاه‌های مورد نیاز کلینک فعالیت دارد.

سایت شرکت تجهیزات زیبایی - پزشکی VQS

شرکت های VQS در زمینه تاسیس ، راه اندازی و تجهیز مراکز لیزر  ،  موسسات زیبایی و تا سیس شعبات  در سراسر ایران اماده ارائه خدمات :

 انجام 0 تا 100 تمامی مراحل :  انتخاب لوکیشن و مکان مناسب ، انتخاب پزشک ، انعقاد قرار داد با پزشک ، دریافت تمامی مجوز ها  ، استخدام پرسنل مورد نیاز ، فروش دستگاه های لیزر و زیبایی به صورت اقساط بلند مدت و تبلیغات محیطی و مجازی به مدت 3 ماه رایگان (تمامی خدمات به صورت کلی و مجزا قابل انجام میباشد. 

جهت دریافت مشاوره رایگان در زمینه تاسیس و تجهیز کلینیک های زیبایی و لیزر و در یافت خدمات ملکی  و تبلیغات کلینیک های زیبایی – پزشکی با شماره 09108716465 در واتس آپ و تلگرام در ارتباط باشید.

لوگو شرکت زیبایی vqs

شرکت تجهیزات پزشکی زیبایی  VQS در زمینه تجهیز و ارسال دستگاه های زیبایی پزشکی از جمله : دستگاه لیزر موهای زائد ، دستگاه‌های فشیال ، دستگاه لاغری ، مواد مصرفی و دیگر دستگاه‌های مورد نیاز کلینک فعال است.   

جهت ارتباط مستقیم با شرکت تجهیزات پزشکی و زیبایی VQS میتوانید از طریق وب سایت شرکت تجهیزات زیبایی اقدام نمایید

امروزه یکی از پر درآمد ترین مشاغل کشور عزیزمان ایران مشاغل صنعت زیبایی میباشد. و این شغل ها پتانسیل درآمد های چند صد میلیون تومانی را دارا میباشد. اگر شما نیز به این شغل ها علاقه مند هستید و یا قصد تاسیس کلینیک لیزر و پوست و مو و یا تاسیس سالن زیبایی و آموزشگاه زیبایی  را دارید و هدفتان کسب درآمد ماهانه خوب  از این شغل  است. لطفا از صفحه تماس باما شرکت و انتخاب یکی از راه های ارتباطی با ما در تماس باشید.

پشتیبانی  همیشگی ….

مشاوران ما آماده پاسخگویی به کاربران از طریق تلگرام  ، واتس آپ  و تماس با : 02126748253 هستند.